pühapäev, 11. veebruar 2018

Päike ja tuul

Üks asi, mis mind hirmutab on Islandi vali tuul. Paar päeva võib see olla üle 50 km/h. Katuseräästas ja/või akna vahelt vilistab või kolistab ning kohiseb enda ning naabrite katustel. Just see selline kole mühin ehk madal heli on see, mis mulle üldse ei istu. Teisipäeva õhtul hakkas tuult üles kiskuma ja kõige hullem oli hommiku kella 8 ajal, täpselt siis kui ma pidin jala tööle minema. Tulin oma maja nurga tagant ning pidin käed tasakaaluks üles tõstma, sest tuul lükkas kodu poole tagasi. Ülemus, kes samal ajal kodust välja sõitis nägi olukorda ja ootas mu ära ning pakkus küüti. Tegin ilmaprognoosist ka ekraanipildi.
7. veebruar 2018 kell 9 hommikul ilmaprognoos.
Siuke natuke tugev tuul ja kohati "kõndides peab seisatama" tuul.

Üks asi, mis siiski ilmad ilusamaks teeb, on Päike! Käib küll veel madalalt. Eile hakkas lund sadama ja hommikuks oli seda kohati põlvini. Täna küll oli veidi valjem 33 km/h tuul, mis oli mõned kohad lumest täiesti paljaks puhunud ja teise kohta hunnikusse ajanud.
HOMMIKUL KELL 9
Vaade sadamale ja paremal olev maja on Amerikaaniku restoran tagantpoolt.
Ma käin pühapäeviti Amerikaaniku restoranis koristamas ja sinna tööle minnes avanes ülevalolev pilt. Mulle meenus, et Amerikaanik alati küsib, et mis selle suure laeva nimi on, mis täna sadamasse jõudis? Vaatan mina, pole seal mingit suurt laeva, kõik puhta väikesed. Alles täna märkasin, et need, MINU MEELEST VÄIKESED laevad, ongi suured! Pildil ees on pisike paat näha, mis tegelikult nii väike polegi...

Peale koristamist sain Islandlase käest teada, et need 2 suurt alust kuuluvad norrakatele.
HOMMIKUL KELL 11.
Vasakul on kaarhallis asuva spordihoone ujulaosa näha
ja paremal on koolimaja mänguväljak.
KELL POOL 5. Vasakul on kultuurimaja ja otse ees on vaade lahele.

ÕHTUL KELL POOL 5
 Seljataha jääb spordihoone ja vasakul on näha kultuurimaja trepid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Peod, võistused ja puhkused

Tere Tavaliselt, kui vend mulle Facebookis sõnumi saadab, et kuidas läheb, siis see tähendab, et ma pole vist tükk aega midagi en...