kolmapäev, 6. juuli 2016

Hommikune ringkäik

Ärgates polnudki vist kedagi majas. Nagu oli ja ei olnud ka. Ei saanudku aru. Meenus, et Perenaine oli öelnud varem, et ta käib kolmapäeviti abis ühel vanainimesel. Põhiliselt koristab kodu, aga aitab ka planeerida toitu ja muid tegemisi kaheks nädalaks, kuni ta jälle tagasi on.

Seega. Kamandasin Kuti ruttu üles ja mulle appi. Sest ma polnud kindel, kas koerad lasevad ennast ketti panna või mitte.

Alguses ma ei saanud kuuri ustki lahti ja kohe käis peast läbi tuhat mõtet. Aga näis,  et tegemist oli "nõr'kuus kon'tiides" situatsiooniga. Nii kui kuuris koerte ruumi ukse lahti tegin, tormasid kolm suurt koera välja ja kõik pidid just jalgevahelt läbi jooksma. Mul võttis esimese hooga hinge kinni. Kutsikad on ka juba nii suured, et need jaksavad üle paku läve tulla ning korraga oli terve õu neid täis.

Edasi läksime lambalauda poole. Ja minu imestuseks läksid isased koerad oma kohtadele ning lasid ennastka ketti panna. Veidi värsket vett neile ning tallekesed ootasid.
Viis tallekest, kes kasvavad põssaga koos.
Põssa on üks igavene ahnepäits, aga tundub, et kõhud said gneil täidetud.
Põssa jäi magama peale piimaportsu.
 Partidega läks lihtsalt. Munad pesast põue, natuke sööta ja vesiheina.
Hobused taamal söömas.

Kitsed tulid ka vaatama, milleg tegeleme. Taamal on haned

1 kommentaar:

Peod, võistused ja puhkused

Tere Tavaliselt, kui vend mulle Facebookis sõnumi saadab, et kuidas läheb, siis see tähendab, et ma pole vist tükk aega midagi en...