kolmapäev, 3. mai 2017

Kolisime HISPAANIASSE?

Me tulime Islandile eelmise aasta 29. juunil. Eestis polnud tookord veel soojad ilmad alanud ja Islandil oli pidevalt 8 kraadi. Paar päeva olid sellised, kus restorani rõdul istudes sai jope seljast visata, aga koguaeg pidi mantliga käima. Mul endal tegelikult jaheda ilma vastu pole midagi, aga tunda kaks aastat järjest talve, on ka veidi imelik.

Täna aga oli lausa uskumatu ilm. Hommikul läksin jope hõlmad lahti tööle. Lõuna ajal istusime restorani rõdul, et maksimaalselt ära kasutada ilusat ilma
Toanaabriga söömas "plokkfiskur'it", mis on kartulipuder purukstambitud kalaga ning juustuga

Akna taga päikese käes näidas termomeeter 28 kraadi.
Nägin Kuti telefonis pilti, kus termomeeter näitas 32 kraadi. Ma ei mäleta küll, et ma oleks Hispaaniasse kolinud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Peod, võistused ja puhkused

Tere Tavaliselt, kui vend mulle Facebookis sõnumi saadab, et kuidas läheb, siis see tähendab, et ma pole vist tükk aega midagi en...